Translator
 
Reklamacje i zwroty

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych .

2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową pod adres:

HomeHeaven ul. Jaśminowa 50 L; 62-023 Kamionki

NIP: 7773345992 REGON: 382241182. 

3. Przed wysyłką należy skontaktować się z firmą w celu potwierdzenia danych do zwrotu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Po uznaniu reklamacji Sklep prześle towar pełnowartościowy lub inny z oferty. Jeśli to nie będzie możliwe, Sklep zwróci pieniądze.

5. Informujemy również, iż w związku z art.27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Konsument ma możliwość odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru.

do pobrania:

- formularz odstąpienia od umowy

- formularz reklamacji

- spory z klientami z terenu Unii Europejskiej

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl